הטיפ היומי

6 דברים שלא היית מעלה בדעתך שגוגל מחשבת ב-pr
לפניך 6 דברים ש גוגל יודעים עליך ולא היה לך מושג. אה כן, הם לוקחים אותם בחשבון בחישוב סדר ההופעה של אתרך בחיפוש האורגני שלהם... שם הבעלים של הדומיין ( שם המתחם ) זמן התגובה של השרת וזמן עליית האתר מספר הדומיינים שמקושרים בינם לבין עצמם אשר רשומים על אותו משתמש באחד משירותי גוגל (למשל אנליטיקס) שינוי הכותרות (Title) ותק הדומיין גוגל מכיר היטב כיצד נראה דף השגיאה שלך - טפל בו כראוי
תגיות: גוגל , לייק
הלייק החדש של גוגל
לאחרונה גוגל השיקו את פתור ה"לייק" שלהם. מהיום, הלייק הוא לא אך ורק נחלתו של ה פייסבוק , אלא גם למתחרה גוגל יש אחד כזה. יותר נכון +1. +1 (פלוס אחד) זה השם שגוגל הביאו לכפתור שאותו בעלי אתרים יכולים להניס לאתרם על מנת שגולשים (עם חשבון של גוגל כמובן) יוכלו להוסיף את לחיצתם (אהבתם) לאתר. חרושת השמועות בסביבות מקדמי האתרים לגבי כפתור זה החלה כמובן מיד וכבר כעת מסתמן כעוד פרמטר (ואף חשוב) בחשיבות האתר ב חיפוש האורגני של גוגל. כמו כן כפתור זה יעזור לבעלי האתרים לאנדקס את דפיהם מהר יותר.
תגיות: גוגל , לייק
הסרת דף או אתר מתוצאות חיפוש של Google
במקרים מסויים אנו רוצים להסיר דף של אתרינו מתוצאות החיפוש של גוגל. כדוגמת דפים מוסתרים, תוכן שלא מיועד לכל אחד וכו'... אז איך מסירים את הדף מתוצאות החיפוש של גוגל? לגוגל טופס פנייה בהקשר של הסרת תוכן משירותיהם, בין היתר מתוצאות חיפפוש במנוע החיפוש שלהם. ניתן להיכנס לטופס זה בלינק הזה . לאחר שליחת הבקשה, הסורקים של גוגל יחפשו את מקור הבקשה באתרך ויתנהג בהתאם - יפסיק לאנדקס את העמוד, במידה והבשקה אושרה מצד גוגל.
תגיות: גוגל
קישורי NOFOLLOW
כידוע , הוצאת קישורים מעמוד אינטרנט מפחיתה מהערך שגוגל מייחסת אליו. מה עושים כאשר רוצים לכתוב מאמר או ידיעה וכו' שמצריכה קישור לאתר אחר? גוגל החליטה כי לא תחשיב קישורי NO FOLLOW בעמוד אינטרט כלינק יוצא, כחלק מכלל הפרמטרים של האלגוריתם שלה. איך עושים זאת? בחלק מ מערכות הניהול תוכן , כמו בשלנו, יש אפשרות לקבוע לכל לינק האם הוא NO FOLOOW או לא. אך מזיני תוכן שאין להם כלים כאלו, יצטרכו להתעסק מעט עם קוד HTML ולהוסיף לכל תגית A (תגית קישור) את הערך "nofollow" בתכונה בשם rel שלה. קצת מסובך לאנשים שלא מבינים HTML, אבל שוב - לרוב המערכות יש כלי מובנה ופשוט שעושה זאת.
תגיות: גוגל , SEO
אינדוקס מהיר של עמוד
כל מזיני התוכן מכירים את הרגע אחרי הכנסת עמוד חדש לאתר - בדיקה מתמדת עם ציפייה גדולה שגוגל יאנדקס את העמוד כמה שיותר מהר במנוע החיפוש שלו. כאמור, ה עכבישים של מנוע החיפוש של גוגל מגיעים לאתר מדי פעם  (יש אתרים שזה לוקח פעם בכמה שבועות ויש אתרים שבכל כמה דקות) וכאשר הוא מוצא לינק פנימי חדש (עמוד חדש באתר) הוא עשוי לאנדקס אותו. אז לחכות עד שגוגל יבוא לאתר? מה קורה במקרה שהאתר שלך מפרסם ידיעה בלעדית - האם גוגל יראה בתוצאותיו דפים רלוונטיים לידיעה מאתרים שאונדקסו כבר (ופשוט העתיקו מאתרך)? לא לדאוג יש דרך לשלוח לגוגל הודעה מסוג - יש לי דף חדש, בוא ותראה אותו. ב מערכת ניהול תוכן שלנו יש אפשרות מובנת לשליחת הודעה כזו, כאשר מתווסף עמוד חדש או אפילו כאשר תוכן הדף...
תגיות: גוגל , SEO , מערכת ניהול תוכן
כלי מילות המפתח
לגוגל כלי עוצמתי לבדיקת כמות צפי צפיות של מודעות ממומנות למילות המפתח השונות. לכלי זה קוראים Keyword Tool . בעזרת כלי זה, לקוחות המפרסמים ב- Google adwords יכולים לראות נתונים חשובים אודות מילות הפתח שלהם. למשל כמות צפיות חודשים (ארצית ועולמית), עלות ממוצעת לקליק (כאמור מי שלמשם יותר נמצא גבוה יותר) וכו'. כמובן, כלי זה אינו מציג את מספר החיפושים של מילת נמפתח. למשל אם נבדוק בכלי זה עובר מילת המפתח "בניית אתרים" נקבל בתוצאה שינם 95,500 (בתאריך הנ"ל) חיפושים עבור מילה זו. האם זה אומר שינים 95,550 חיפושים חודשיים עבור המילה "בניית אתרים"? התשובה היא - לא! המספר 95,500 מצייג מספר רב של תוצאות חיפוש עבור מילות מפתח שונות שקשורות למילת המפתח בניית אתרים. למשל, אם אני אחפש בגוגל "בניית...
תגיות: גוגל , SEO , מילות מפתח

1
ajax php mysql w3c facebook